BOOM BEACH

BOOM BEACH


Boom Beach, Supercell video oyun şirketinin yapmış olduğu bir strateji oyunudur. Ben de bir Boom Beach oyuncusuyum. Yaklaşık 8 aydır bu oyunu oynuyorum. 15. Seviye Karargah ve 38 levele ulaştım şimdi. Tüm mobil platformlarında bulunuyor yanılmıyorsam. Android, iOS vs. Önceleri sadece iOS'da vardı, daha sonra Android'e de gelmişti. Ben de yüklemiştim gördüğünüz gibi. 

Bu oyunda en önemli varlık Karargah'dır. Karargah köy için en önemli faktördür. Herhangi bir saldırımızda rakibimizin Karagahını yok edersek, tüm köyü yok etmiş oluruz. Bir saldırıda öncelik hedeflerimiz Karargah'ı savunan savunma aletleridir. Eğer ki ilk olarak Karargah'a saldırırsak savunmalar bizim askerlerimizi yok edebilir ve savaşı kaybedebiliriz. Bu yüzden Karargah'ı savunan savunmaları yok edersek öncelikle bizim için daha kolay olur. Karargah'a uzak olan savunmalara boşu boşuna yaklaşmanıza gerek yok. Onlarla uğraşmak yerine, Karargah'a yakın olan savunmalara ve Karargah'a saldırmayı tercih ederseniz sizin savaşınız için daha iyi olacaktır. Kendi köyünüz için de Karargah’ın etrafını çok iyi donatın ki Karargah emniyette dursun.


Saldırıken kullanılacak askerlerden en iyileri Zooka ve Ağır Silahlı. Zooka'nın ateş mesafesi uzak, hasar verme oranı yüksektir ancak sağlığı düşüktür. Ağır Silahlı ise ateş mesafesi yakın, sağlığı yüksektir ancak bununda hasar verme oranı düşüktür. Benim kullandığım taktik; 6 adet çıkarma gemim var bunların 3 tanesini Zooka ile, 3 tanesinide Ağır Silahlı ile dolduruyorum. Saldırımızda diğer önemli olan birim ise Gambot'tur. Gambot gemimizi yükseltme avantajımız ne zaman olursa olsun mutlaka yükseltmeye çalışalım. Saldırıda askerlerle beraber çok iyi saldırı gerçekleştirir. Ben genellikle Gambot'umu rakibimin roket atarı var ise onu yok etmek için kullanırım veya rakibimin şok atarı varsa onun için kullanırım. Askerlerimi ise belki düşünmüşsünüzdür. Hepsini birlikte savaşta kullanırım. Önden Ağır Silahlılar saldırır savunmaya, savunma Ağır Silahlılara zarar vermeye çalışırken Zookalarım o savunmaları yüksek hasar verme oranlarıyla yok eder. İşaret fişeğimle birlikte aynı savunma aletine saldırmalarına dikkat ederim. Bu yöntemimle de bir çok savaşı kazanabilirim.    

                          

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar