Her Şeyin Bir İlk'i Var (#1)

İlk mimlenmem... Blog hayatına atılalı 3 ay 2 gün -saatini boşverelim, :d-, bu kadar zaman oldu işte. Google+ sayesinde bir çok blog sitesi keşfettim, bazı blog yazanlar ile sohbet ettim, tanıştık felan. Dün de beni Tuğba arkadaşımız mimlemiş ilk defa beni mimleyen oluyordu. Açıkcası pek bilmiyordum bunun ne olduğunu. Sağolsun kendisine sorduktan sonra açıklamasını bana yaptı bende öğrendim yani bunu.

Neyse öğrendiğime göre konumuza gelelim, konumuz Ben küçükken imiş;



Oğuz Bahadır Bozkurt
Ben küçükken buymuşum işte

-Valla ben bebekken 0-2 yaş aralığında kuzu gibi bir bebeymişim. (Bu arada 4.200 gram doğmuşum) Hiç ağlamazmışım o zamanlar. Hatta 1 yaşımdayken benden 3 yaş büyük olan öz abim beni yataktan yanlışlıkla düşürmüş bende kolumun üstüne düşmüşüm kırılmış galiba, annem babam yanıma gelince hiç ağlamıyormuşum hatta kırıldığını 1 hafta sonra anlamışlar. O derece kuzuymuşum.

-3-4 yaşlarımda ağlayıp tepinmeye başlamışım. Yani yaramazlık dönemi benim için başlamıştır.

-Küçükken 4 yaşımdayken bizim karşı binadaki bir kızla gezmeye gitmişiz sadece ikimiz. Bunu annem anlatıyordu bana. Bütün gün onun ailesiyle benim ailem hep bizi aramışlardı. En son biz kendimiz gitmişiz evlerimize...

-5 yaşımdayken de önceki oturduğumuz binada biz en üst katta oturuyorduk. En alt kattaki komşumuzunda benle yaşıt bir kızları vardı. Ben dışarı çıkardım o da pencereye çıkardı hep onunla konuşurdum. Hatta ben ona isim vermiştim ''Melek Yavyu'' küçükken r'leri söyleyemiyordum da. (Yalnız küçükken baya çapkınmışım)

-İlkokula başlarken küçükken güzel olan ablalardan utanıyordum, nedense onlardan çok çekiniyordum.

-Küçükken güzel kızları hep sosyete zannediyordum. Gerçi bu düşünce hala var bende ama olsun.

-Küçükken saçlarımı annem ve babamın kızmalarıyla kestiriyordum, her kestirdiğimde saç ektirmek istiyordum kendi kendime.

-Küçükken de Rap dinliyordum ama farkında değildim yani. 50 cent, Ceza, Killa Hakan gibi isimleri dinlerdim yani küçükken.

-Küçükken Örümcek Adam olacağıma inanıyordum. (Şimdi de Örümcek Adam'ın olabileceği olsalığının var olduğunu inanıyorum ve biliyorum.)

-Karşı binaya Örümcek Adam gibi ağ fırlatırmış gibi yapardım. Evde Örümcek Adam gibi duruşlar yapardım kendi kendime.

-Küçükken saçlarıma dikkat ederdim. Şimdiye göre daha güzel oldukları için daha rahat taranıyordu o zamanlar. Okula gitmeden önce tarardım, sonra jölemi mutlaka sürerdim. Hatta bir keresinde hasta olmuştum doktor iğne vermişti. İğneden korkuyordum iğneyi vurulursam annem bana jöle alacağını söylediği için vurulmuştum. O derece jöle hastasıydım.

-Küçükken Beyblade, Pokemon, Yugioh çizgi filmlerinin hastasıydım. Film olarak da Daredevil (Korkusuz) ve Örümcek Adam filmlerini delisiydim resmen. Kaç kere izlersem izleyeyim bıkmam. Filmlerin etkisi hala devam ediyor bende.

-Küçükken sadece Hakan Şükür tanıdığım tek futbolcu olduğu için Galatasaray'ı tutuyordum. 6 yaşımdayken doğru yolu bulup Fenerbahçeli oldum.


Ben kimi mimliyim? İlk olarak Gökhan Abiyi mimliyorum. Ve Bu yazımı okuyupta blog yazan abi, abla, emsalim herkesi mimliyorum. İyi eğlenceler...

Yorumlar

  1. bende 6 yaşında fenerbahçeli oldum ve rap dinliyorum :D ruh öküzümü buldum dağılın ahaha

    YanıtlaSil
  2. Oooo cok iyi ya o zaman :D ahahah olabilir bilinmez :D

    YanıtlaSil
  3. ha haaa güzel kızlar med cezir o zaman yanii. hoşgeldin ayrıca bloguma görüşürüz deeee yineeee bi de yenisin madem başarılar :)

    YanıtlaSil
  4. Ahah evet birazcık o zaman öyleymiş :) Hoşbulduk sende hoşgeldin. Evet teşekkür ederim, sizler kadar büyümeye çalışıyoruz bizde :)

    YanıtlaSil
  5. olur yavaş yavaş. bak arada benim bloga uğra ve yorum yaz yani istersen arkadaşlarım gelir sana bi dee du seni tanıtırım ben arada getiririm arkadaş zamanla artar çevren. ama hiç bırakma o zaman bak burayııı :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah ya kararlıyım yani, bırakmıcam :) Ya çok iyi olur gerçekten, uğrarım hep bloguna, yorumlarımı da bırakırım, herkesi beklerim :) Çok teşekkürler bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. zamanın olunca son yazıma bi bakıver :)

    YanıtlaSil
  8. Baktım baktım, çok sevindim :) Buradanda tesekkurlerimi iletiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Seni tanımak adına güzel bir paylaşım olmuş oğuz , ayrıca mim için teşekkürler en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim abi, sağol :) Peki abi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir blogunuz varmış. Yeni keşfedebildim ben de, bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler, beğendiyseniz ne mutlu bana :) Pekala gelirim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Oğuz,

    Gencecik arkadaşların blog yazması beni çok sevindiriyor. Takibe aldım blogunu ve uzun ömürlü bir blog hayatın olsun diliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, hoşgeldiniz :)

    Evet bizler erken başladık bu işe sizlere kıyasla. Teşekkür ederim, çok sağolun :)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba oğuz aramıza hoşgeldin.İzleyiciler gatgetini göremedim.Farklı bir blog tasarımın varmış..

    YanıtlaSil
  16. Merhaba :)
    Sende bloguma hosgeldin. Ìzleyiciler gadgetim sayfanin en aşağı bölümündede mevcut :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Örümcek Adam :)
    Ben de yapıcam daha bu mimi, bana da ödev verildi dün :)
    Takipçin oldum. Kahve yanı kitap bloğuma beklerim seni de. Aslında kahve yanı makyaj diye bir bloğum daha var ama onunla işin olmaz diye seçenek olarak sunmadım bile. Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  18. Ya giriş olarak beğendim Örümcek Adam ahah, Merhaba :)
    Gelirim gelirim makyajla işim olmaz da başka şeyler de yaziyorsundur gelirim :) Bu arada takip için tesekkurler :) Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  19. Allahim cok tatliymissin:). Oglanlarin bu minik hallerindeki capkinliklari cok seker oluyor. Fotoda pek bi masum duruyon amaaa :) cocukluk cok guzel di mi ;)

    YanıtlaSil
  20. Ahahah çok teşekkürler Başkanım :) Hıhım evet çok tatlıydım^^ (ego tavan tabii) Çok teşekkürler Başkanım, fotoğrafımı bende seviyorum :P Aynen ya küçüklük daha iyi şimdi 16 yaşımdayım ama fotoğraftaki gibi küçük olmayı tekrardan isterdim :)

    YanıtlaSil
  21. Aramıza yeni katılan, ben yaşlarda birini bulduğuma sevindim.

    Güzel bir çocukluk geçirmişsin gibi, kötü anılarını saymazsak. :)

    YanıtlaSil
  22. Hoşgeldin, aynen yeni sayılırım :) Yaşıtsak iyi ya :)
    Yorumun içinde teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar