İnanmış Bilim İnsanları

İnanmış Bilim İnsanları


20. yüzyılda bilimde büyük ilerlemeler kaydedilmiş bulunmakta ve yüzyıllardır sır olan pek çok bilgi açığa çıkmıştır. Ve ilerleyen bilim, açıkça bir gerçeği göstermiştir: Yaratılış Gerçeği.
Her bilimsel bulgu evrende var olan canlı ve cansız tüm varlıklardaki kusursuz tasarımı, düzeni ve planı göstermektedir. Bu bulgulara bizzat şahit olan birçok bilim adamı ise tüm evrenin tasarımının üstün bir Aklın ürünü olduğunu görmüş, herşeyi sonsuz kudret sahibi Allah'ın yarattığını anlayarak, yaratılış gerçeğini savunmuştur.
Bugün, başta ABD olmak üzere, batılı ülkelerde inançlı bilim adamları yer almakta elbette. İşte bende bu insanları sizlere paylaşmak istedim. Bilim insanları olduğundan dolayı aynı zamanda da idolüm olan insanlar da diyebiliriz.

Ara ara, zaman zaman sizlere farklı bilim insanlarını sunacağım. 

Dr. Allan Sandage


İnanmış Bilim İnsanlarıGünümüzün tanınan gök bilimcisi Dr. Allan Sandage, sonradan dini kabul eden bir bilim adamıdır. 1998 yılında ‘’Science Finds God (Bilim Allahı Buluyor)’’ kapak konulu Newsweek dergisine verdiği röportajda Sandage, dini kabul etmesini şöyle açıklıyordu:

‘’Beni bu sonuca götüren, dünyanın bilimle anlaşılamayacak kadar karmaşık olmasıydı. Var oluşun sırrını anlayabilmem ancak imanla mümkün idi.’’


''2001 Kuran Bilime Yol Gösterir kitabından faydalandım.''

Yorumlar

  1. Haydi bakalım inanmış bilim insanlarımı merakla bekliyoruzzz...

    YanıtlaSil
  2. Blogunu takibe aldim bana da beklerim...
    http://kapsonunkalemi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, bende geldiydim zaten. Takip etmeye devam sizi ve beni ^_^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar