1. Ayımda Neler Yaptım


1. Ayımda Neler Yaptım


Dün gece blogumun 1. ayı doldu. Çok şükür ki zaman geçiyor, benim blogum da zamanla birlikte yaşlanacak Allah'ın izniyle. 1. ayımda 1919 sayfa görüntülenmesi aldım ve 10 adet yazı yayınladım. Bu sonuç ilk 1 ay için iyi mi kötü mü henüz bilemiyorum. 
Bu 1 ay içinde fazla şey öğrendim blog için. Blog kültürüne yeni katıldığım için ve ilk zamanlarım olduğundan dolayı hiçbir şey bilmiyordum. Merak ede ede, araştıra araştıra, araya araya birşeyler kapmaya çalıştım. Tema olarak bazı birkaç şeyler buldum ve uyguladım bloguma. Bu tema işi için bana yardım eden http://www.bloggokhantekin.com/ 'un kurucusu ve yazarı olan Gökhan abiye teşekkürlerimi sunuyorum. Hiçbirşey bilmiyor olmam ve blog kültüründe daha yeni yer aldığım için sağolsun bana karşı yardımlarını hiç eksik etmedi. Bana verdiği ipuçlar ve bilgiler ile blog siteme güzel bir temayı dizayn ettim. Blog'uma güzel ve hoş bir görünüm kazandırdım. Sosyal medya hesablarımıda eklentilerime ekledim. Bazı bölümleri de beraberinde ekledim.

Tabii aslında bunları hiç bilmeden yapamazdım. Öğrenmem gereken şeylerdi sonuçta. Çünkü blog dünyasına girdim ve yaşamak istedim, istiyorum. İnternette aradığım kadarıyla ''Blogger'' hakkında olan yazıları okumaya çalıştım. Bloghocam ve Ehli Blog siteleri bu konuda gerçekten çok iyiler. Blogger hakkında olan bilgileri bu iki siteden çok rahat bulup okuyabildim.. Benim ciddi manada çok işime yaradı bu 2 sitedeki yazılar. Blogger'da ki belli başlı bilgileri topladım. Ama bilgileri teorik olarak bilmek yeterli değildi tabii ki. Pratik ve uygulamada gerekiyordu. HTML kodlarında denemeler ve yanılmalar yapmaya çalıştım. HTML kodlarıyla yavaş yavaş, ufaktan ufaktan oynarsak, uğraşırsak çözebiliriz aslında. Kendimi geliştirmeye çalışıyorum HTML kodlarında.  Yani herşey zamanın akışına bağlı.

Ben bu ilk 1 ay içerisinde gece saat 02:00'dan önce yattığım gün sayısı 5 yada 6 gündür. Yani hep gecelere kadar Blogger ile ilgili araştırmalar yaptım. Bulduklarımı okumaya çalıştım. Pratik yapılacak bilgiler var ise pratik yapmaya çalıştım. Bu araştırmam bitmedi, elbette devam edeceğim çünkü daha çok bilgiye ulaşıp uygulamam gerekli olacaktır. 


Blogumda ''İnanmış Bilim İnsanları'' adı altında bir kategori açacağım yakın bir zamanda.. İnşallah kendi yazılarımıda devam ettireceğim. Yani ben yaşadığım sürece bu blog da beraberimde yaşayacak. Elbette sizlerin desteği ile.

Yorumlar

  1. Merhaba oğuzcuğum ,öncelikle şunu belirtmek istiyorum yapılan bir işin iyisi kötüsü olmaz, ben bu işe başladığımda ilk birkaç ay hiç kimse gelmiyordu Bloguma zamanla tanınır hale geldi. Çok iyi biliyorum ki senin blogunda zamanla çok güzel yerlere gelecek sadece buna inan ve ideallerinden vazgeçme , göreceksin ki bir gün sen bile şaşıracaksın ben neymişim ya diyeceksin.Bundan sonraki zamanlarda da başarılarının devamını dilerken , bundan sonrada yine yardımcı olurum sana vaktim olduğu sürece sen yeterki blog yaz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba abi.
    Haklısın, İnşallah vazgeçmem abi merak etme. Bende ki istek ve inanç olduğu sürece devam ettireceğim. Sıkıştığım zamanlarda yarımlarını iterim abi. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Takipteyim kardeşim, hiç vazgeçme yazmaktan. :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah abi, sağolasın :)
    Vazgeçmek yok, devam...

    YanıtlaSil
  5. Selam,
    Blog yazmak internet teknolojisinin eğlence ve makara-kukara ile alıp başını gittiği bu çılgınlığın içinde insanın "aydınlık fikirler" üretmesidir. Kişisel blogları bu nedenle çok severim. Blogumda "Neden Blog Yazıyorum" etiketi altında epey bir yayın topladım. Bence her blog yazarının böyle bir yayın etiketi olmalı.

    Benim amacım "hayatı kaydet"mek. Yaşamı ve aklımdan geçenleri bilgi ve elektronik çağında, çağa uygun olarak paylaşmak... Düşünenler ve yaşama anlam katanlardan olmak gerekiyor. Belki de yaşama bıraktığımız izlerdir bütün bloglar. Yaşadı, yazdı ve öldü...

    YanıtlaSil
  6. Selam,

    Evet blog yazmayı dediğiniz gibi çok iyi tanımladınız. Bizlerde blog yazanlar olduğumuz için kendimizi iyi hissetmeliyiz. Bencede her şeyin sebebi olduğu gibi blog yazarlarının da bu sebebini açıklayan bir yazısı olmalıdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar