Mutlu Olun (Be Happy)



Küçüklüğün doğasında var. İlginç olan, farklı olan şeylere hayranlık. Hoş renklere, hayali karakterlere hayranlık. Hayalinin onun üzerine yoğunlaşması, hayalin peşinden gitme isteği. Onu çok seversin. Keşke keşke diye diye bakarsın eşek kadar adam olmuşsun.. Ama hala o küçükken hayranı olduğun şeyin etkisi hala üzerindedir. İçimdeki çocuk deriz ya heh işte onun hayranlığı hala devam eder.




Bende de hala Örümcek Adam hayranlığı var.  Küçükken ilk filmini izlememden itibaren her tv'ye çıktığında izlemek isterdim. Bazen babam izin vermezdi, deli olurdum.  Her fırsatta izlemeye çalışırdım. Bilmiyorum belki delice ama attığı ağ sayesinde binalar arasında salındığını görünce zevk alıyordum, heyecanlanıyordum, kendimi de öyle hissediyordum. Ama ben akıllı çocuktum, bunlar hep kurguydu. Hiçbir şeye körü körüne hayranı olmam. Biliyorum ki hayranı olduğum şeyin sadece hayranı olurum, onun gibi olamayacağımı bilirdim. Çocuktum ama her şeyin farkında bir çocuk.   



'Hatırlıyorum 4. sınıftayken sınıf öğretmenimize sormuştum "Örümcek adam olmak mümkün mü?" diye. Öğretmenim ise cevap vermişti. Gelişen teknolojiyle alakalı cümle kurmuştu. Herkes gülmüştü soruma ama zerre umurum değildi o küçümsemeler. Beni hayal dünyamdan vazgeçtirebilecek bu dünyada var olamamıştır. 
17 yaşıma gelmek üzereyim halen kalemliğim de Örümcek adamlı. Millet soruyor ne zaman aldın bunu yaa, diye. 6. sınıftayken almıştım 11 yaşımdayken. 5-6 senedir kullanıyorum yani. Kaliteli almışım ki hala kullanıyorum. Değer verme meselesi bu. 



8 yaşımdayken hatırlıyorum yine, Örümcek Adamlı silgi almıştım, onunla yatmıştım o gece. Yastığımın başucuma almıştım onunla yatmıştım. Bilmiyorum ama çok seviyordum. O kahramanı çok seviyordum. Kıskanma duygusu yoktu, Örümcek Adam'ın hayal dünyamda var olması beni sebepsiz mutlu ediyordu.  İnsanlar ise her şeye isyan, olan her şeyden sonra mutsuzluk, hüzün, keder. Halbuki basit, çocukca hayranlıklarınız olsa, sizlerde çocuklar gibi daima mutlu olabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. tişörtleri de var yaaa. daha büssürü şeyi var. güzel tabiii. sevilmez mi yaaa :) batman de fena diil ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet vardı ama ben hiç almadım :)
      Pek sevmiyorum başka kahramanları :)

      Sil
  2. Kitap okumasanda yazabilme kabiliyetin var (: Ayrıyeten örümcek adam efendi bir karakter duyacaksan ona duy hayranlık şimdiki gibi serseri vampir aşığı olmaktaniyidir :D bende severim kendisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devam eder yazmalarım :)
      Evet cidden de edepli bir karakter katılıyorum :) vampir, zombi felan onlar insan değil ya hayranları felan :DDDdd Sende sevmeye devam et :)

      Sil
  3. "Halbuki basit, çocukca hayranlıklarınız olsa, sizlerde çocuklar gibi daima mutlu olabilirsiniz. "
    Aynennnnn :D bende de mesela sendekinin bir değişik versiyonu var: Harry Potter

    YanıtlaSil
  4. Oğlum da örümcek adam hastası. Şapkası, ayakkabıları, sırt çantası her şey örümcek adamlı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo devam o zaman hastalığa abla :) şapka çanta felan bıraksın ama hayranlık devam :)

      Sil
  5. Artık ulu orta soru sormuyorum. Geçmişte öyle insanların gülmelerine ben de şahit olmuştum. Artık kitaplardan çözüyorum kendi soru ve sorunlarımı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar