Ergenlik Adına !

Ergenlik Adına !
Ergenlik bu kadar çirkin değil aslında bu kız çirkin


Evet kendimce bir karar verdim tanıdığım bir abi sayesinde. Kitap okumayınca kelimeler, cümleler biraz kısıtlı gibi oluyor. Ciddili, normal üslup ve tavırla yazılar biraz şey edemedim kendime gerçi. Yaşım gereği, ergenusluk üzerine biraz değişikliğe uğratıcam blogumu.

Ruh özelliğim gereği, fiziksel özelliğim gereği, bulunduğum sistem gereği, doğduğum yıl ile şimdi bulunduğumuz yıl arasındaki fark gereği, 4 yıldır içinde bulunduğum en az 2 yıl daha içinde bulunacağım ergenlik sektöründe kazandığım tecrübeler doğrultusunda ilerlemeyi düşünüyorum. Sakallanma, sivilcelenme, yağ oranının artması doğrutlusunda yazılar yazmayı planlıyorum elbette. Tabii ki en iyi ve en kötü olan ergenlik düşüncelerini de biraz katıcam. Ülkemizde büyük sorun oluşturan ergen kardeşlerim için yazıcam. Ergen bireyleri düşman olarak görenlerin karşısındayız !

Yorumlar

  1. hah haaa bayıldım bu dediklerineee. ergenlik sektörü ha haaaa :)))) tamam annat yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahha, teşekkür ederim yaa :)) Anlatcam da şu aralar düşünme aşamasındayım :)) Yazıcam İnşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar