Uzun Zamanlı Eylem

Uzun Zamanlı Eylem

Aşk ne ki cidden? Boyle bir giriş yaptığım için Aşk bunun tanımını yapacağımı düşünmeyin sakın. Daha ben ne yaşadım ne biliyorum ki yapayım? He ama bizde de kalp var yani, sevgi denilen duygu bizdede var çok şükür. Yaşıyoruz ya bunun sebebi sevgidir. Tolstoy boşuna kitap yazmamış ya. Aşk'ı en iyi anlatacak olanlar hani yarım asırdan fazla zamandır evli olupta halen aşkları ilk gün ki gibi taptaze olan tatlı teyzeler ve amcalarımız var ya heh işte onlar anlatabilir ancak. Ulaşılması daha kolay olsun diye onlara sormak yerine bazende şarkılarda, şiirlerde ararız soluğu. Bence biz Âşk'ı değilde kişiyi arıyoruz...

Hava yağmurlu mu oralarda?
Birazda senden var mı oralarda?
Ya da beni biraz seven senden var mı?
Peki bana biraz değer veren senden var mı?

Temiz kalpli bir sen var mı oralarda?
Koskoca sevgimi taşıyabilecek senden var mı oralarda?
'Sevgi'yi uzun zamanlı paylaşabilecek senden var mı?
Benim için 'beni çok sevdi' diyebilecek bir sen var mı?
Kahverengi gözlerimdeki elalılığı fark edebilecek senden var mı?
Yağmurda beraber ıslanacağım senden var mı?
Ya da bana gelebilecek bir sen var mı?

Yorumlar

  1. Aşk mükemmel bir şeydir kardeşim umarım sende aşık olursun bir gün, Şiir çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Evet abi mükemmeldir dediğin gibi, İnşallah bir gün bende :) Sagolun beğendiğiniz için :)

    YanıtlaSil
  3. Ben aşka inanmayan biriyim :D bilemiyorum bu yüzden ama mimledim seni , iyi eğlenceler :D

    YanıtlaSil
  4. Valla aşka ister inanın ister inanmayın kalpler diri olduğu sürece aşk da var olacaktir :D Peki, teşekkürler sanada iyi eğlenceler :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar