Nostalji Şarkı Derlemesi

Nostalji Şarkı Derlemesi


Ah şu şarkılar diyerek şarkıların ne kadar değerli bir parça olduğunu vurgulamıştım. İnsanın duyguları için gerekli olan şeydir. Söz konusu duygular olduğundan dolayı değeri çok fazla. Farklı farklı ruh hallerinde ruh halimize göre farklı farklı şarkılar dinliyoruz

Peki şarkıları nasıl seçiyoruz? Müziğine mi? Sözlerine mi? Söz-müzik uyumunu demiyeceğim zaten. Seslendirene mi? Neye bakarak seçiyoruz? Aslında bunlar faso fiso.
Tabii ki ruh halimizi en iyi şekilde yansıtan hangisi ise onu seçiyoruz. Ben pek bilmem ama eskiler daha iyi bilir. 70-80-90'lı yıllardaki şarkılar... Asıl işte insana dokunan şarkılar bu zamanlarda dile gelmiş. İnsanın içini yansıtan şarkılar o zamanlar daha çok belliymiş.

Trt'deki ''Seksenler'' dizisi sayesinde bir çok güzel şarkılar tanıdım, dinledim. Hem dizi kendisi olarak o zamanları yaşatmak istemişti ve bunu başardı da. O zamanlardaki her şeyi gözler önüne serdi. Kulaklarımızın pasını sildi çoğu zaman, arkadan çaldıkları eski şarkılar ile...

E bende dinlediğim için sizlere önereceğim efsane şarkılar var, elbette çoğunuz biliyorsunuzdur ama ben hatırlatayım diyorum, gelin bakayım birlikte dinleyelim..

Hep efkar dolu, acı dolu, aşk dolu, sevgi dolu şarkıları seslendiren, güzel mi güzel sesi olan Sezen Aksu. Evet bu aralar onun şarkısını dinliyorum çünkü, ''Kara Ekmek'' dizisinin 20. bölümünde çok güzel bir sahnede çalınmıştı.

Sezen Aksu - Vay




Nostalji Şarkı Derlemesi
Bknz:
Bana göre o zamanların sanatçılarından muazzam bir güzelliğe sahip olan Emel Sayın'ın da şarkıları kendisi gibi harika güzelliğe sahipti. 

Sonra da Emel Sayın - Duydum ki Unutmuşsun diyoruz:










Babamın da çok sevdiği olan sanatçıyı dinleyeceğiz şimdi. Yine eskilerden olan Neşe Karaböcek. İpincecik olan sesi ile şarkıları çok güzel yorumluyor bence. Çok dertleniyoruz dinlerken ama değer..
Neşe Karaböcek - Sildim Seni Kalbimden



Peruk'unu kendi saçı gibi gördüğümüz olan sanatçımız Erol Evgin şimdi de. Erol Evgin şimdi 68 yaşında ama adam hala genç. Görünüşte benden 5-10 yaş büyük olsa gerek. Ama bu adam da çok usta bir adam sanatta. Yine bizi alıp götürecek bir şarkı.. Geçenlerde Trt Müzik'te dinlediğim bir şarkısı,
 Erol Evgin - Bir de Bana Sor

Yorumlar

  1. YÜREĞİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK SEVGİ İLE KALIN..! D.U

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, sizlerde sağlıcakla ve sevgi ile.. ^^

    YanıtlaSil
  3. 80'ler müziğine bayılırım. Bu nostalji şarkılarda harika oldu. Sayenizde playlistime yeni şarkılar eklendi teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer akıllara getirdiysem bu güzel şarkıları, çok sevindim :)

      Sil
  4. Çok teşekkürler. Ben Erol Evginin saçını peruk olduğuna halen inanmıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. ah kara ekmek ah yaaa offf çok heyecanlııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep seni bayadır bekliyordum bu yazıma, hoşgeldin.. Evet ya çok heyecanlı gidiyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar