Blog Yazmaya Nasıl Başladım? (#2)

Şu aralar yani doğal olarak ergenlikte olduğum için bazı şeylerde kararsız kalıyorum.. Özelliklede kızlara selam verme konusunda. Ya bu acayip sıkıntı oldu ya. ''Selamunaleyküm, selam, s.a, merhaba, meraba'' bunların hepsi bir insanla karşılaşğında söylenen sözler ama ben kızlarla karşılaşınca hangisini söyleyeceğime tam karar veremiyorum. İşte tam bu 16-17 yaş aralığında ergenlik zamanında olan bir şey, Allah yardımcım olsun.

Neyse ''Selam'' herkese.. Mim olayında kendimide görüyorum artık. Deep arkadaşımız mı diyeyim sevgili, saygılı, değerli büyüğüm mü diyeyim ne desem ki bak yine bilemedim ya. İşte bu da ergenlik şeysi. Karar veremiyorum bir türlü. ''Sevgili, Saygılı Deeptone'' mimlerin arasında benim adımı da yazmış. ''Oğuz Bahadır'' diye ve ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum bunun için.

Mim ya bu, konusu da ''Blog yazmaya nasıl başladım?'' Şimdi de kendime sorayım bunu.


BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIM ?

Aslında ben okulda bir çok şeyden etkilenirim. Yani bir özlü söz, bir güzel konu duyunca, görünce hemen etkilenirim bana da güzel gelirse. Araştırmayı felan düşünürüm, ileride bununla ilgili ilerlemiş olarak görürüm kendimi vs. İşte blog yazmaya da böyle bir şeyden etkilenmiştim. Hatta ''Tabiiki Etkileneceğiz'' başğı altında bir yazı yazmıştım. Dilerseniz nelerden etkilenmişim bir bakın.

Blog Yazmaya Nasıl Başladım? (#2)


Ben konumuza geliyorum. Bu sene Mart ayındaki ilk İngilizce  dersimizin kitabında konu ile ilgili pratik yapılan yerlerin arasında bloggerla ilgili yer vardı. Bizde her ders önümüzdeki sayfa ile ilgili sınıfta öğretmen ile konuşuruz. Öğretmenimizde o gün ''Hiç blogu olan var mı?'' diye sordu. Kimse yoktu tabii. Açıkcası kimse parmak kaldırmazken ben parmak kaldırabilseydim iyi olurdu diye düşündüm. Aslında çoğu iyi şeyde böyle düşünürüm. Yani hepsinde sadece düşünmüştüm. Ama bu var olan düşüncem sadece düşünmek olarak kalmadı asıl fiil uygulamaya da getirdim işi. Diğer gün akşam bilgisayarın başında boş boş oturmak yerine blogla ilgili araştırmalar yaptım. Baktım güzel,  eğlenceli bir şeye benziyor madem öyle bende bir açayım dedim ve hayırlısıyla da bu blogumu açmıştım. 

Aslında açarken ki olan temel amacım; Hayallerimi, geleceğimle ilgili olan hayallerimi yazmaktı. Kaygılarımı yazmaktı ama ben başka şeyleri yazmış oldum. Büyük ihtimal ilerleyen zamanlarda yani cidden sadece hayal olacak şeyleri de yazmayı düşünüyorum.

Bir de bu aralar yani yazın işe başladığımdan dolayı yorgun argın oluyorum bazen. Bir de Ramazan geldi oruç tutuyoruz buralarda fazla gözükmeyebilirim, haberiniz olsun. 2-3 ay sonra da işten çıkınca çok güzel planlarım, hayallerim var İnşallah olacaklar. 
Mim bu kadar ve ben de sevgili Tuğba arkadaşımı mimlemek istiyorum. 
Görüşmek üzere...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar