Günlük Yaşamda Online Olmak #2

Eminönü'nden
Bu yazı 02.02.2016 Salı günü saat 14:24'te yazılmaya başlanıyor. Bağcılar-Kabataş tramvayından Cevizlibağ durağından yazmaya başlıyorum. Kulaklığım takılı tramvayda arkalara geçmişim yola ters oturmuş koltuktayım bu şekilde yolumuza ilerliyoruz.  İzmir'den akrabam gelmişti onunla buluşup gezeceğiz. 


Yine bir İstanbul günü klasik olarak her türlü vasıta kalabalık, boş bir metrobüs, otobüs, tramvay vs. araç yoktur, eminim. Eskiler bilir bunu benim gibi ergen tiplerin çoğu bilmez bende babamdan biliyorum eski İstanbul'dayım şimdi. Eskiler bilir buraların İstanbul olduğunu. Fatih'e gelmiştim, her gezmeye buralara geliyordum neden bilmiyorum ama kolay diye olabilir. Boğaz turu yapmayı düşünüyorum şimdi. Saat 16:00'da Adalar'a vapur kalkacak yanlış bakmadıysam eğer. Onu yapmayı planlıyorum şimdilik. 

Cidden farklı farklı tiplere sahip insanlar var, hepsi birbirinden ayrı. Yan tarafımda İstanbul Üniversitesi Kütüphanesini görüyorum üstündeki hilal ile ay var eski Alperen Ocakları'nın işareti. Onu her gördüğümde düşünüyorum kesin merdiven koyupta onu oraya çizmişlerdir veya da yapıştırmışlardır çünkü baya yukarıda. Beyazıt'ta İstanbul Üniversitesi'nin kapısının önünden geçiyorum o harika muazzam kapıyı yine görüyordum o kadar görkemli ki Osmanlı'ya da böyle bir yapı yaraşırdı zaten diye aklımdan geçiriyordum.  Beyazıt Camiisi de ben kendimi bildim bileli tadilatta harbiden de, bir türlü bitemedi. Beyazıt Camii'nin oralarda lokantalar var eskiden abimle oradaki dönercide yemişliğimiz olmuştu 4-5 defa, o zamanlar aklıma geldiydi. Dün akşam da abimi yine yolcu ettik Malezya'ya. Allah'ın izniyle benimde son 1.5 senem buralarda, ben de çıkıcam İnşallah yurtdışına. Sultanahmet'e geldim hatta geçtik yani Eminönü'ne doğru sallanıyoruz tramvayla. Kulaklığımda Tankurt Manas çalıyor. O Ses Türkiye'de Türkçe Rap'i en iyi şekilde temsil ediyor, İnşallah kazanacak. Edebiyat'ı körelten pop değil de Rap kazansın İnşallah. 

Tam da Boğaz Köprüsü'nün karşısındayım şu an, görüntüyü anlatmayayım harika bir güzellikte zaten. Anlatmaya gerek yok. Üsküdar'dan da gelen vapurlar yan yan yanaşıyor sahile acayip güzel ya.




Kabataş'ta çekmiştim bu videoyu :)


Bu arada Boğaz turu yapıcam diyorum Adalar'a gidiyorum. Bugün iyiki yanlış şeyler yapmışım, öğrendiğim yerler oldu en azından.


Yorumlar

  1. Güzel bir yazı olmuş. Zevkle okudum. Blog tasarımın da güzel olmuş. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, güzel yorumunuz için teşekkürler. Sanada başarılar.

      Sil
  2. İstanbulu özledim gözlerim kapalı. Ne güzel bi yazı olmuş, anlık yazmışsın ya gezerken, video izliyormuş gibi oldum :) Yurtdışı'nı ben de istiyoruum! İnşallah gezmek için ya da bi süreliğine de olsa çıkabiliriz bu sınırlardan bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki de özlersin. Beğendiğin için teşekkürler :) İnşallah sende çıkarsın, bende işte dışarıda okumak istiyorum, hayırlısı :)

      Sil
  3. Galiba blog tasarımından olsa gerek mobilden girince bir upuzuuun bekliyorum :) Ama benim de bir kamp videom vardı :) Onu da Google düzenlenmiş o şarkısını falan ama güzel olmuş yine :) Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ondan olabilir, yapmam gereken şeyler var... Güzel dileğin için teşekkürler :)

      Sil
  4. Ne güzel özledigim istanbul dan bahsettiniz. Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemleri giderdiysem sevindim buna. Beğeniniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yaşadıklarını çok güzel anlatmışsın. Birde video ile desteklemen daha güzel olmuş. Başarılar. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar