Bir Yaşıma Daha Girdim


oguzbhdr doğum günü


Evet efendim gelelim benim gibi mübarek bir zat'a. İnsan bir tövbe diyor bunları söylerken. Bugün yani 22.02.2016 benim doğum günüm. Bundan gerçek hayatta 17 yıl önce resmi kayıtlara göre de 18 yıl önce dünyaya gelmişim. Sarı, turuncu, beyaz, şişko, tombul, uzun bir bebek olarak dünyaya gelmişim. 4.200 gram 55 cm olarak doğmuşum.. Şimdi ise (gidip tartılıyorum) 64.500 gram 177 cm olarak 17-18 yaşıma giriyorum. yani bu kadar yıl boyunca 60.300 gram almışım ve 122 cm uzamışım... Maşallah deyin de nazar değmesin.
Ailenin 2 numaralı çocuğuyum. Yani ortancası, her türlü iyiliği ve güzelliği tadan kardeş benim. Ortada olduğum için her türlü şeyi yaşadım, yaşarım da. Zaman tez geçiyor gerçekten de. Daha ''Ben şimdi 10 yaşımda mıyım yaa...'' dediğim günleri hatırlıyorum ama şimdi 17 olmuş vay vay. Neyse iyi ki doğmuşum, iyi kötü acı tatlı günler geçirdim. Sağolsun babam bize zenginliği de yaşattı, yoksulluğa yakın durumu da. Her hali öğrendim çok şükür bu yaşımdan önce. İyi ile kötüyü de ayırmayı öğrendiğime göre yaşayışımı en doğru şekilde ilerletmeye çalışacağım. Bu nitelik bana ömür boyu yeter zaten.

Allah izin verir ömrüm de olursa daha nice acı, tatlı günler görmeye.. Bismillah deyip giriyorum yaşıma...


Akşamleyin herkesin evde olduğu zamanda amcamın pasta sürprizi şahaneydi. Resmi kayıtlarda 18 yaşıma geldiğim için bir sürpriz ile gelmişti. Frambuazlı bir pasta almış ve üstüne "ARAMIZA HOŞGELDİN ERGEN +18" yazdırmış, mutfaktan amcamla kardeşlerim pastayı getirdikleri anda ben görür görmez kahkahaya tutuldum. Abi şahane bir görüntüydü yaa.. Hayatımda unutamayacağım bir doğum günü oldu bu 'yazı' sayesinde. Çok şükür ailemle güzel bir yaşıma daha girdim. Allah ayırmasın, Allah nice günler getirsin.



22 şubat
1999-2000 Bu elbiseler hala duruyor :)

Yorumlar

  1. Yeni yaşını kutlarım . 18 in tadını çıkarın efendim. Bu fırsat daha ele geçmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah değerini biliriz bu yaşların :)

      Sil
  2. Yeni yaşın sağlık mutluluk ve sevgi getirsin . Nice yıllara ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sağolun :)

      Sil
  3. Yeni yaşın kutlu olsun, umarım istediğin gibi bir sene geçirirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi kusura bakma, bazı nedenlerden dolayı kontrol panelime giremiyordum.
      Teşeşkkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  4. Merhaba Oğuz,
    Nezamandır bloguna bakamıyordum. Uzun zamandır yayın girmemişsin blogunu ihmal etme. Yeni yaşın kutlu olsun diyeceğim ama 2 ay geçmiş aradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi bu gecikmeden ötürü çok özür dilerim..
      İnşallah yine devam edeceğim kutlaman için de sağolasın düşünmek bile yeter yani :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar