Er(gen)günlüğüm #1

Er(gen)günlüğüm #1

Evet nasıl bir giriş yapacağımı bilmiyorum, entrikalı bir şey bulsam iyi olacaktır. 2016'nın ilk yazısı haydi Bismillah ! 
Şu zamanlar bildiğimiz ve bildiğiniz üzere sömestr yada biz liselilere yani 15 tatil, yaklaşıyor. Bizim okulda sınavlar bitti, performanslar da bitti. Bir nevi karnelerimiz hazır yani. Yine teşekkür alıyorum. Daha da yükseltmem lazım puanımı.. Acısıyla tatlısıyla bir son daha yaklaşıyor beraberinde bir başlangıç ile geliyor. Bu ayın sonunda duğünümüz var, amcam evleniyor sonunda. Sivaslıyız ya 'ÇOH EĞLENECUH ÇOH'. Geçen yaz 4 tane düğüne gittiğim için tecrübeliyim. Halay, oyun havası falan antrenmanlıyım yani. Bekle bizi 30 Ocak! Takım elbiseleri çekecem altıma, saçlara da fön çektirecem biraz cix olacam yani. Ulan var ya 10 yıldır bu düğünü bekliyordum... 
Okulda Edebiyat öğretmenimiz tiyatro çalışması yapıyor, oyun çıkarıcaz İnşallah. Kaynının şirketinde pazarlamacı olan bir birey rolünü aldım ben. Elimden geldiği  kadar yeni fikirlerle oynamaya çalışacağım.


Her zaman ki gibi son günlerde de fenomenleşen, güzel ülkemizin güzel insanlarından çıkan olaylar var oluyor yine.. Allah' çok şükür böyle şeyler de oluyor sürekli ki ülkede gülmeyen kalmıyor. "Kazayı küfürle yorumlayan dayı" evet birçoğunuz ve birçoğumuz muhtemelen izlemiştir. Biraz argo içeriyor ama haklı olarak kullandığına kanaat getiriyorum. Dayıyı destekliyorum, muhtemelen bizim oralıdır. Yakındır bize yani, belkide hemşe(h)rimizdir. Yeni fenomen olan dayımız halk men videosu ile sizi baş başa bırakıyorum...


Yorumlar

Popüler Yayınlar