Çok Olmuş

Sivas
Ramazan Bayramı arefesinden 1 gün önce yola çıkmıştım Sivas'a doğru, yalnız baya olmuş 1 ay olacak neredeyse ve şimdi İzmir'deyim. Tatili de tam yapıyorum bu sene, babam sağolsun. Önce Sivas sonra da İzmir. İstanbul'a dönmek geç nasip olacak herhalde.. 
Ah bee özledim İstanbul'u canım İstanbul ! Hiçbir şehir yerini dolduramaz, İstanbul farklı.. İstanbul'un farkındalığı yüzyıllardır var ve ben en güzel olan zamanlarında vardım. İstanbul'a dönünce güzelce hasreti bitireyim İnşallah. 
İstanbul'da evimde olmadığım için buralara da hiç düzgün bir şekilde giremedim, mimleyenler olmuş onlara teşekkür ediyorum İrem ve Tuğba'ya.
Yazma ilhamı evime dönünce gece vakitleri geri gelecek umarım. Yani yaklaşık 2 hafta daha yokum buralarda, İzmir'e gelmişken de buralarda da takılayım. Sıcakta olmaz ama akşamları yaparız artık bir şeyler. Haftaya da Kuşadası'na, Çeşme'ye gidersem tamamdır...

İzmir / Çeşme
Not: Fotoğraflar Google Görseller'den alındı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar