Ahanda Mim (#4)

Ahanda Mim (#4)


Yaklaşık 1 ay önce Tuğba arkadaşımız beni mimlemiş, ona gecikeceğimi söylemiştim tekrardan özür diliyorum gecikmemden dolayı. Önceki yazımda da söylemiştim çok olmuş diye 1 ay olmuş yani...

Konumuz Hakkımda bilmediğiniz 11 şey.. Bakalım neler varmış bende;

1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin neler?
Ayran gönüllüyümdür. Bir şeyden çabuk vazgeçebilirim, bu şeyin soyut yada somut olması fark etmeksizin.

2. Takıntıların var mı? Varsa neler?
Çok garip takıntılarım var benim. Mesela yemek yerken ekmeği aldım ağzıma sonrasında serçe parmağımla burnuma, işaret parmağımla da çeneme dokunucam o anda. Yoksa rahat edemiyorum. 

3. Yaptığın en çılgınca şey?
Hiç bilmiyorum valla bunu.

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ? 
Elle tutulur bir başarım var mı pek bilemiyorum şimdi.

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?
Moralim pek bozuk olmaz hep mutluyumdur, sevinçliyimdir. Moralim bozuk olursa da moralimi bozan şeyi yok saymaya başlarım. Başka şeyler düşünürüm, eğlenceli müzikler dinlerim.

6. “Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim” dediğin bir ünlü var mı? (Türk / Yabancı farketmez)
Asla hiçbir ünlüye bu derece hayran olmadım, bu kadar şey diyen de varsa manyaktır sanırım.
Ama bir Rihanna ablam yada Demi Lovato gelse dese giderim de olmayacağı için sıkıntı yok.

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı? (Obje, hareket, kişi vesaire her şey olabilir)
Böyle bir düşüncem yok İnşallah olmaz da. Çünkü hayat bu şansın ne zaman bize güleceğini bilemeyiz.
 
8. Hayalindeki meslek ve nedeni.
Hayalimdeki meslek, Yazılım Mühendisliği. Nedeni ise teknolojiyle içli dışlı olan bir meslek kendisi teknoloji zaten. Mobil ve web olarak var. Benimde sevdiğim şeyler bu dünyada mobil dünya ve web dünyası. Eğer ki yazılım mühendisi olursam bunlar benim hayatım olacaktır.

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Haydaaa 

10. En sevdiğin film veya diziler?
Filmler: Örümcek Adam 1-2-3 
İnanılmaz Örümcek Adam 1-2
Daredevil (Korkusuz)
3 Aptal
Ghajini
 
Diziler: The Bridge
The Following
Daredevil
The Walking Dead
Kara Ekmek

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Liseden sonraki hayalimin sorulmasını isterdim. Sorulunca cevabını veririm zaten..


Not: Fotoğraf Tuğba arkadaşımızın blogundan alındı. 

Yorumlar

  1. Çok hareketli bir ekran olmuş, mouse kontrolüne çok hassas pencerelerin. Hop aşağı, hop yukarı :)
    Ama yeni tasarımın hayırlı olsun...
    Yazılım mühendisliği çok güncel ve güzel bir hedef. Çok yerinde olmuş, tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim :)
      İnşallah hedefime ulaşabilirim...

      Sil
  2. Bu yazını da beğenerek okudum.
    Yaş olarak senden çok çok büyüğüm.
    Fakat donanım olarak ise büyük olan sensin.
    Şımarmayacağını bildiğim için dosdoğru yazdım.
    Çünkü yazılarından öyle bir intiba çıkıyor.
    Zaten kendini öne çıkarıyorsun ve şımartılmak istemiyorsun...
    Umarım hayallerin gerçek olur.
    Yazılarının devamını ve çok çok okunmasını dilerim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah abi ne büyüğü, hayatı kim daha çok yaşamışsa o büyüktür tabii :)
      İnşallah abi hayallerin gerçek olması herkes için. Şımarma felan onlar çocuklukta kaldı. Sağolasın abi yazılarım hakkında güzel düşüncelerin için :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar