ergenlik zor zanaat

ergenlik, zor zanaat


"Sayın okuyucular ergenusunuz konuşuyor !" tarzı girişlerin bulunduğu yazılar belki yakın zamanda gelebilir. Ne demiş üstad: "Belki yarın, belki yarından da yakın" -ama ben sanmıyorum o kadar yakın olacağını..- Çünkü konumuz bu olabilir. Ergenliğin en üst seviyesinde sayılırım artık.Hatta saymanıza gerek yok, öyle zaten. Herkes de mesleki, akademik alanlarda tecrübe olabilir. Ama benim 16-17 yaşında ergen gerisi bir sefil olarak hiç bir şekilde hiç bir mesleki (yazın 2-3 ay hırdavatçılık yapmışlığımız olduydu) veya akademik alanda tecrübem yok. Lakin 10 seneyi aşmış bir öğrencilik deneyimim var güncel olarak. Telefon kullanımında da tecrübe sahibi sayılırım 6-7 telefon kullanmışımdır dandiğiyle, kalitelisiyle. Bu iştende anlarım yani az çok. 2011'in sonlarına doğru girdiğim döneminde 2015'in son haftası olarak zirvesinde olduğuma inanıyorum. Resmi olarak 18'ime girmek üzereyim ama biyolojik olarak 17 olacağım. Her türlü ergenim yani.

Lan bir türlü çıkamıyoruz şu ergenlikten. Rahat en az 3 yılım daha var bence, ne dersiniz? 

Bu hafta, yani bulunduğumuz hafta yine yeni yeniden "Ulan yine mi sınav yaa?" haftası. Aga resmen ölüyoruz yav. ''Ağ(h)a dayıya sor'' Yalnız günlük hayatımızda da güncel mizahları kullanalım lütfen. Onlara sahip çıkalım, dedeye değil de güzel ülkemizin güzel insanlarının mizahlarına sahip çıkalım. Zaten sürekli güncelleniyor. Bir müddet sonra başka tür şeyler çıkacak zaten.
O değilde ben kitap okumaya başladım hemde "Beyoğlu'nun En güzel Abisi" kitabına başladım. İnşallah en fazla 2 haftada bitirmeyi istiyorum, hadi bakalım İnşallah. Ondan sonra da "İstanbul Hatırası"nı okumak istiyorum ama kaç ayda yada kaç yılda okurum bilinmez. Biliyorum kendimi. 
Youtube'da da güncel olarak vlogları ve youtube kanallarını takip ediyorum başta ''Ekin Kollama, Keyifli Adamlar, Hayrettin" olmak üzere birçok kanalı güncel olarak takip ediyorum. Bir ara izlenme listesi yaparak sizlere youtuber -yada yutubçuları- yazacağım. 
Türkçe şarkılarımızda İngilizcesini bildiğim kelimeleri İngilizce söylemeye çalışıyorum kendimce. Mesela, "Dün akşam yolda gördüm seni yıllardan sonra" ben çeviriyorum "I saw you on yesterday at the road after years..." hiç çekinmem tabii, böyle de olsa bu da bir çaba ama, takdir etmek lazım. Beni şöyle 2-3 ay bi yurtdışına atsa babam İngilizce'yi sökerim gibime geliyor. Çünkü altyapıya sahibim.


Yorumlar

  1. Sevgili ergenus,
    Bugünlerinin tadını çıkar üniversiteye geldiğinde liseyi bitirdiğin güne lanet edebilirsin zira. Her sınav mı YGS modunda çalışılmalı olur arkadaş ya! Ağlamak istiyuruum T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şu an üniversite zamanı gelsin diye dua ediyorum, herşeyin zamanla gelmesi daha güzel :)

      Sil
  2. Heeeey, benim de böyle serim var :) Umarım keyifli geçer. Benim en keyif aldığım yazarken bu seri :)) Hayırlı olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir seri felan başlatmadım daha ama yakında İnşallah :) Teşekkürler bu arada :)

      Sil
    2. Anlıyorum evet :) Rica ederim.

      Sil
  3. Altyapı mevcutsa sökersin İngilizceyi ama sana tavsiyem sakın Malta'ya gitme hiç işe yaramıyor. Niyetliysen İngilizcenin kalbine git Londra'ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah halledicem ya :) Avrupa yerine Asya çok çok daha fazla uygun, ben hep araştırıyorum bu konuda. Daha çok üniversiteleri araştırırım, İngiltere'ye verilen paraların yazık olduğunu düşünüyorum. Asya varken oralara gerek yok bence :)

      Sil
  4. Bahadır, tebrik ederim. Türkçe kullanımın çok güzel. Blog yazmanı çok takdir ettim. Ergenlik konusuna girmiyorum, zor mevzu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elif ablacım. Beğenmenize çok sevindim. Türkçe kullanımı en önemli bir mevzudur biz dilimize sahip çıkalım yoksa ne kalacaktırki?
      O konu zaten uzunn bir konu abla :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar